Στην προσπάθειά μου να επιλέξω το καλύτερο δυνατό για τον τόπο μου στον δεύτερο γύρο των εκλογών, έθεσα δημόσια κάποια ερωτήματα προς τους δύο υποψηφίους τα οποία θεωρώ καίρια - τόσο από το blog μου, όσο και από το facebook του συνδυασμού "Θερμαϊκός για όλους".
Απάντηση πήρα μόνο από τον κύριο Μαυρομάτη, ο οποίος και τηλεφωνικός επικοινώνησε μαζί μου και απάντηση μέσω e-mail μου έστειλε.Την απάντηση την έχετε δει ήδη στην προηγούμενη ανάρτησή μου, όσοι παρακολουθείτε τα "περί Θερμαϊκού".
Ο κύριος Αλεξανδρής δυστυχώς δεν μπήκε στον κόπο να απαντήσει ούτε ο ίδιος ούτε κάποιος εκπρόσωπός του . Πρέπει να εξαιρέσω βέβαια τον κύριο Κωνσταντίνο Καλαμίδα ο οποίος έκανε μια φιλότιμη προσπάθεια, μόλις βρήκε όμως τα σκούρα τα παράτησε.
Παρακάτω απόσπασμα από την σελίδα "Θερμαϊκός για όλους" την οποία μπορείτε να επισκεφτείτε για να διαπιστώσετε και μόνοι σας του λόγου το αληθές.
THERMAIKOS - GREECE / ΘΕΡΜΑΪΚΟΣ, ΕΝΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΓΗΣ....
Θερμαϊκός κόλπος
Thessaloniki Salonica saloniki Θεσσαλονίκη meteo - ο καιρός εικόνες - pictures
Θερμαϊκός κόλπος
Thessaloniki Salonica saloniki Θεσσαλονίκη meteo - ο καιρός εικόνες - pictures
Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010
Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΥΡΟΜΑΤΗ
Κυρία Ματθαίου,Χαιρόμαστε να επικοινωνούμε με ευαισθητοποιημένους πολίτες, όπως εσείς. Γι' αυτό και σας στέλνουμε τις απαντήσεις μας σε ερωτήσεις που έχετε αναρτήσει στο blog σας. Απαντήσεις, βάσει του Πολιτικού Προγράμματός μας για τη νέα 4ετία. Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για περαιτέρω διευκρινήσεις. Επιπλέον μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του συνδυασμού μας www.thermaikosneaporeia.gr.
Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον.
Με εκτίμηση,
"ΘΕΡΜΑΪΚΟΣ - ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ"
Γιάννης Μαυρομάτης
Δήμαρχος για όλους
- Άμεση σύνδεση με ΕΥΑΘ και αξιοποίηση όλων των υδροδοτήσεων. Συνεργασία με ΑΠΘ για την αξιοποίηση νερού, όπως γίνεται στον Δήμο Μηχανιώνας.
- Σωστή διαχείριση νερού - καμπάνια Δημοτικής Αρχής με επιβράβευση στο τιμολόγιο των ατόμων που δεν σπαταλούν νερό, και δημιουργία υδατοδεξαμενών και φραγμάτων και εκμετάλλευση νερού του Βιολογικού Καθαρισμού για άρδευση γεωργικών εκτάσεων.
- Ήδη υπάρχει πρόταση και ξεκίνησε μελέτη το να αρδευτεί το Βοτανικό Πάρκο που πρόκειται να κατασκευαστεί στον υγροβιότοπο του Αγγελοχωρίου. Ήδη ζητήθηκε εγγράφως να εκσυγχρονιστεί ο βιολογικός σταθμός στο Αγγελοχώρι, αφού και ο νυν Δήμος Επανομής έχει ξεκινήσει να κατασκευάσει βιολογικό δίκτυο με απόληξη στον βιολογικό σταθμό του Δήμου Μηχανιώνας.
- Ήδη στον Δήμο Μηχανιώνας εφαρμόζουμε την ανακύκλωση και κομποστοποίηση, μειώνοντας το κόστος των παραγόμενων σκουπιδιών και έχοντας τη 2η θέση ανάμεσα σε όλους τους Δήμους του Νομού στη συλλογή ανακυκλώσιμων υλικών ανά κιλό και κάτοικο. Στην κομποστοποίηση μοιράσαμε δωρεάν περίπου 200 κάδους για αρχή και προχωρούμε και σε μεγαλύτερο αριθμό νοικοκυριών για προμήθεια κάδων.
- Η σημερινή Διοίκηση του Δήμου Μηχανιώνας έχει ενταχθεί σε ευρωπαϊκά προγράμματα αποκαθιστώντας και τις 3 χωματερές Κερασιάς, Αγγελοχωρίου και Νέας Μηχανιώνας που λειτουργούσαν από το 2003. Βελτίωσε τις λιμενικές υποδομές του Αγγελοχωρίου και Νέας Μηχανιώνας μέσα από προγράμματα ΕΣΠΑ, ενώ ενέταξε την τροποποίηση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα και διαθέτει και την τεχνογνωσία και την αποτελεσματικότητα.
- Αποδείξαμε στο παρελθόν ότι μπορούμε να συγκρουστούμε με όποιον υπονομεύει τα συμφέροντα της περιοχής μας, αφού δεν λειτουργούμε υπό ομηρία γιατί είμαστε ανεξάρτητος συνδυασμός. Συγκρουστήκαμε και με τις δύο προηγούμενες κυβερνήσεις προκειμένου για την ένταξη της μελέτης του περιφερειακού δρόμου Κόμβου Τριλόφου - Καρδίας, προϋπολογισμού 1.300.000?, ενώ γνωρίζουμε ότι για τον αεροδιάδρομο που τόσα προβλήματα δημιούργησε στον Δήμο Θερμαϊκού απέσυραν ακόμη και τις αγωγές.
Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον.
Με εκτίμηση,
"ΘΕΡΜΑΪΚΟΣ - ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ"
Γιάννης Μαυρομάτης
Δήμαρχος για όλους
Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010
ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ;;;;;;;;;;;;;;
Έχω μια βδομάδα καιρό να αποφασίσω ποιόν από τους δύο θα στηρίξω για δήμαρχο - Μαυρομάτh ή Αλεξανδρή. Πώς όμως να κάνω την επιλογή μου; Για τον δικό μου τόπο διαμονής βέβαια γνωρίζω περισσότερα...προβλήματα. Μάλλον θα πρέπει να ξεκινήσω με το τι θέλω για τον νέο δήμο και να αποφασίσω σύμφωνα με τις απαντήσεις που θα μου δώσει ο κάθε υποψήφιος:
-το βασικότερο είναι μάλλον το νερό. Πόσιμο νερό καλής ποιότητας από την βρύση για να μην αναγκάζομαι να αγοράζω εμφιαλωμένο, να το κουβαλάω και να γεμίζω και το περιβάλλον με πλαστικά μπουκάλια
-επάρκεια νερού και διαχείριση των υδάτινων πόρων για να μην υπάρχει ανάγκη σύνδεσης με τον Αλιάκμονα που ελοχεύει άλλους κινδύνους (π.χ. το ατύχημα στην Ουγγαρία).
-λειτουργία της τρίτης βαθμίδας του βιολογικού καθαρισμού Αγγελοχωρίου ώστε να καθαρίσει η θάλασσα από τις χλωρίνες τα κεζάπια κλπ. και η επανάχρηση του καθαρού πλέον νερού σε δεύτερο παράλληλο δίκτυο για άρδευση
-δημιουργία μικρών φραγμάτων στα ρέματα για τον εμπλουτισμό του υδροφόρου ορίζοντα.
-ανακύκλωση και χουμοποίηση των απορριμάτων στον μέγιστο δυνατό βαθμό για την εξοικονόμηση χρημάτων από την εναπόθεση στην Μαυροράχη
-χρήση του παραγόμενου χούμου στα παρτέρια του δήμου και όχι μόνο
-ποιός από τους δύο θα μου εγγυηθεί ότι θα αποροφήσει τα μέγιστα δυνατά κονδύλια για αποχέτευση και σκουπίδια μέχρι το 2013 όπου και τα σχετικά ΕΣΠΑ περνάνε σε Ουγγαρία και Βουλγαρία;
-ποιός έχει τα κότσια να ζητήσει από την περιφέρια να λειτουργήσει και ο βιολογικός καθαρισμός της Θεσσαλονίκης για να καθαρίσει ο υπέροχος Θερμαϊκός μας και να μην κάνουμε μπάνιο σε χημικά και λοιπά κατάλοιπα;
-η επεξεργασμένη λυματολάσπη θα αποτελέσει άριστο λίπασμα για τον πρωτογενή τομέα
-ποιός θα φροντίσει την ενδοδημοτική επικοινωνία και συγκοινωνία φροντίζοντας παράλληλα και το οδικό δύκτιο;
-ποιός θα φροντίσει για την δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών για να αναπτηχθεί η περιοχή και να αποροφηθούν οι αρκετές εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες άνεργοι:
-ποιός θα φροντήσει να ζωντανέψει η αγορά:
-ποιός θα φροντίσει τα κτήρια και πρώτ'απ'όλα τα δημόσια να πάρουν ενεργειακή ταυτότητα και να είναι ενεργειακά αυτόνομμα όπως ορίζει η ευρωπαϊκή οδηγία για να μην επιβαρυνθούμε πάλι με πρόστημα;
-ποιός θα αναπτύξει τον αθλητισμό και τον πολιτισμό δημιουργώντας τους κατάλληλους χώρους;
-ποιός θα καταφέρει να περιορίσει την παραβατική συμπεριφορά και να κάνει τους δρόμους ασφαλή για την νυχτερινή κυκλοφορία;
-ποιός θα καταφέρει να αντιμετωπίσει το πρόβλημα των ναρκωτικών;
-ποιός θα καταφέρει να αξιοποιήσει με ήπιο τρόπο την τόσο όμορφη περιοχή μας;
-
-
-
-το βασικότερο είναι μάλλον το νερό. Πόσιμο νερό καλής ποιότητας από την βρύση για να μην αναγκάζομαι να αγοράζω εμφιαλωμένο, να το κουβαλάω και να γεμίζω και το περιβάλλον με πλαστικά μπουκάλια
-επάρκεια νερού και διαχείριση των υδάτινων πόρων για να μην υπάρχει ανάγκη σύνδεσης με τον Αλιάκμονα που ελοχεύει άλλους κινδύνους (π.χ. το ατύχημα στην Ουγγαρία).
-λειτουργία της τρίτης βαθμίδας του βιολογικού καθαρισμού Αγγελοχωρίου ώστε να καθαρίσει η θάλασσα από τις χλωρίνες τα κεζάπια κλπ. και η επανάχρηση του καθαρού πλέον νερού σε δεύτερο παράλληλο δίκτυο για άρδευση
-δημιουργία μικρών φραγμάτων στα ρέματα για τον εμπλουτισμό του υδροφόρου ορίζοντα.
-ανακύκλωση και χουμοποίηση των απορριμάτων στον μέγιστο δυνατό βαθμό για την εξοικονόμηση χρημάτων από την εναπόθεση στην Μαυροράχη
-χρήση του παραγόμενου χούμου στα παρτέρια του δήμου και όχι μόνο
-ποιός από τους δύο θα μου εγγυηθεί ότι θα αποροφήσει τα μέγιστα δυνατά κονδύλια για αποχέτευση και σκουπίδια μέχρι το 2013 όπου και τα σχετικά ΕΣΠΑ περνάνε σε Ουγγαρία και Βουλγαρία;
-ποιός έχει τα κότσια να ζητήσει από την περιφέρια να λειτουργήσει και ο βιολογικός καθαρισμός της Θεσσαλονίκης για να καθαρίσει ο υπέροχος Θερμαϊκός μας και να μην κάνουμε μπάνιο σε χημικά και λοιπά κατάλοιπα;
-η επεξεργασμένη λυματολάσπη θα αποτελέσει άριστο λίπασμα για τον πρωτογενή τομέα
-ποιός θα φροντίσει την ενδοδημοτική επικοινωνία και συγκοινωνία φροντίζοντας παράλληλα και το οδικό δύκτιο;
-ποιός θα φροντίσει για την δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών για να αναπτηχθεί η περιοχή και να αποροφηθούν οι αρκετές εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες άνεργοι:
-ποιός θα φροντήσει να ζωντανέψει η αγορά:
-ποιός θα φροντίσει τα κτήρια και πρώτ'απ'όλα τα δημόσια να πάρουν ενεργειακή ταυτότητα και να είναι ενεργειακά αυτόνομμα όπως ορίζει η ευρωπαϊκή οδηγία για να μην επιβαρυνθούμε πάλι με πρόστημα;
-ποιός θα αναπτύξει τον αθλητισμό και τον πολιτισμό δημιουργώντας τους κατάλληλους χώρους;
-ποιός θα καταφέρει να περιορίσει την παραβατική συμπεριφορά και να κάνει τους δρόμους ασφαλή για την νυχτερινή κυκλοφορία;
-ποιός θα καταφέρει να αντιμετωπίσει το πρόβλημα των ναρκωτικών;
-ποιός θα καταφέρει να αξιοποιήσει με ήπιο τρόπο την τόσο όμορφη περιοχή μας;
-
-
-
Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010
ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗΣ....
Οι κάλπες άνοιξαν δείχνοντάς μας τις επιλογές μας, τις αδυναμίες μας και την αδιαφορία μας - και μαζί μ' αυτές και το κουτί της Πανδώρας. ΄Οσοι δεν προσήλθαν (δίχως να έχουν σοβαρό λόγο) να ασκήσουν το δικαίωμα στην ψήφο για το οποίο σε άλλες εποχές έχει σκοτωθεί κόσμος, δεν έχουν δικαίωμα λόγου -και να μην διαμαρτύρονται γι' αυτήν μου την τοποθέτηση μιας και είναι δική τους επιλογή να μην συμμετέχουν στα κοινά. Όσοι τώρα ακυρώνουν τα ψηφοδέλτια αναγράφοντας σε αυτά διάφορα, δεν έχω καταλάβει το σκεπτικό, μιας και τα αναγραφόμενα στην καλύτερη των περιπτώσεων θα τα δουν δέκα ζευγάρια μάτια Όσον αφορά τα αποτελέσματα πολύ θα ήθελα να γνωρίζω αν οι ψηφοφόροι πράγματι πιστεύουν πως οι δύο "μονομάχοι" της επόμενης Κυριακής θα καταφέρουν να λύσουν τα τεράστια προβλήματα του τόπου ή αν ψήφισαν με άλλα κριτήρια.
Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010
ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ
Στα αλήθεια μας θεωρούν άβουλα όντα και νομίζουν ότι μπορούν να μας κάνουν ότι θέλουν. Λες και έχουμε μνήμη χρυσόψαρου που δεν διαρκεί πάνω από τρία λέπτά της ώρας. Καθ' όλη τη διάρκεια της θητείας τους δεν παράγουν κανένα ουσιαστικό έργο και την παραμονή κυριολεκτικά των εκλογών έρχονται να μπαλώσουν κακότεχνα ότι δεν έχει γίνει τόσο καιρό. Έχουμε πνιγεί στο σκουπίδι και ξαφνικά θυμόμαστε ότι έχουμε και κάτι τροχοφόρα που είναι γι'αυτή τη δουλειά. Οι δε βροχές μας μετατρέπουν κάθε φορά σε Βενετία - απορώ πως δεν μας τάξαν ακόμα γόνδολες. Ή εκείνα τα έργα μακέτας: Πολύ ωραία - ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ. Γιατί αν λάβουμε υπ' όψιν ότι ένα απλό πάρκο (Ανθέων) κοστίζει 196.988,33 ευρώ πόσο να στοιχίσει άραγε το παρκάκι της εκκλησίας που διαθέτει και λιμνούλα - αν διακρίνω καλά. Και πόσα εκατομύρια θα χρειαστούν - αναλογικά πάντα - για τα υπόλοιπα έργα:
Και όλα αυτά τη στιγμή που δεν έχουμε ασφαλές πόσιμο νερό (συνεχείς προβλήματα), επαρκείς σχολική στέγη (παιδιά δημοτικού μεταφέρονται από την μια πλευρά στην άλλη αντί να έχει μεριμνηθεί για σχολείο στην περιοχή τους) και στους Ν. Επιβάτες δεν μπορούμε να βρούμε ένα οικόπεδο για να χτίσουμε σχολείο.Το νερό που πίνουμε εξακολουθεί να περνάει από σωλήνες αμυάντου......
Μόνο λίγα από τα βασικά προβλήματα
Σκεφτείτε καλά τι θα ψηφίστε και κάντε το υπεύθυνα. Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΨΗΦΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΓΚΡΙΝΙΑ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ
Όποιος θέλει να ρωτήσει κάτι μπορεί να απευθυνθεί στο eleni.mattheou@yahoo.gr
Γράφω ως δημότης που από αγανάκτηση έγεινε υποψήφια δημοτική σύμβουλος
Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010
ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ
Το θεωρώ προσβολή προς τον κοινό νου, όταν πνίγομαι όλη τη χρονιά από το σκουπίδι να μου έρχονται και να τα μαζεύουν τέσσερις μέρες πριν τις εκλογές.Όταν δεν μαζεύουν την ανακύκλωση κατά την διάρκεια των απεργιών της Μαυροράχης παρ' ότι το ένα με το άλλο δεν έχει καμία σχέση. Όταν δεν μεριμνούν για την τοποθέτηση επαρκών κάδων ανακύκλωσης και τους υπάρχοντες πολλές φορές τους αδειάζουν τα συμβατικά απορριμματοφόρα. Όταν έρχονται και μου μπαλώνουν πρόχειρα τρύπες διετίας, τέσσερις μέρες πριν τις εκλογές τρύπες από έργα ύδρευσης (επανειλημμένος σπασμένους σωλήνες) με τσιμέντο (στην άσφαλτο). Όταν δεν μπορώ να πιώ το νερό της βρύσης και αναγκάζομαι να πληρώνω για εμφιαλωμένο γεμίζοντας τον τόπο πλαστικά μπουκάλια την στιγμή που σπαταλιούνται 200.000 ευρώ για την κατασκευή ...πάρκου. Όταν τα έργα περιορίζονται σε....μακέτες. Όταν δεν μπορώ να κυκλοφορίσω όταν βρέχει παρά μόνο με βάρκα....
Είναι ατελείωτα τα όταν. Έχω κοινή λογική και δεν δέχομαι να με περνούν για το βλάκα του χωριού που αν του δώσεις μια καραμέλα τα ξεχνάει όλα. Υπάρχουν βασικές προτεραιότητες :
-Το πόσιμο νερό
-Η καθαριότητα
-Δρόμοι να κυκλοφορούμε και να επικοινωνούμε
-Σχολεία
-Σωστή επικοινωνία των αρχών με τους πολίτες και εξυπηρέτηση στις καθημερινές τους ανάγκες και όχι κατά βούληση
Είναι ατελείωτα τα όταν. Έχω κοινή λογική και δεν δέχομαι να με περνούν για το βλάκα του χωριού που αν του δώσεις μια καραμέλα τα ξεχνάει όλα. Υπάρχουν βασικές προτεραιότητες :
-Το πόσιμο νερό
-Η καθαριότητα
-Δρόμοι να κυκλοφορούμε και να επικοινωνούμε
-Σχολεία
-Σωστή επικοινωνία των αρχών με τους πολίτες και εξυπηρέτηση στις καθημερινές τους ανάγκες και όχι κατά βούληση
Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010
ΦΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΑΙΑ
Βρέθηκαν φολιασμένα γατιά στην Περαία. Καιρός να αντιμετωπίσουν οι ασυνείδητοι τον νόμο!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)



