THERMAIKOS - GREECE / ΘΕΡΜΑΪΚΟΣ, ΕΝΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΓΗΣ....

Θερμαϊκός κόλπος

Thessaloniki Salonica saloniki Θεσσαλονίκη meteo - ο καιρός εικόνες - pictures

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Ταχυδρομικά περιστέρια .


Γράφει ο Δημήτρης Τεκίδης

Αγαπητέ αναγνώστη ,
Πριν ανακαλυφθεί η σύγχρονη τεχνολογία (τηλέτυπος , τηλέφωνο , φαξ , ασύρματος κλπ) , η επικοινωνία , κυρίως στην άμυνα και πρωτίστως στα απόρρητα θέματα , γίνονταν με ταχυδρομικά περιστέρια .

Βέβαια σήμερα , όπως προανέφερα , λόγω της σύγχρονης τεχνολογίας , ο τρόπος αυτός επικοινωνίας δεν υφίσταται . Παρά ταύτα όμως υπάρχουν κάποιοι λάτρεις των ταχυδρομικών περιστεριών οι οποίοι μάλιστα διοργανώνουν αγώνες (ταχύτητα αποστολής μηνυμάτων) και απονέμουν βραβεία με έπαθλα .
Ένα τέτοιο λοιπόν ταχυδρομικό περιστέρι μπήκε στο σπίτι μου απ’ το ανοικτό παράθυρο και είχε στο πόδι του ένα σημείωμα που έγραφε : 100.000 ευρώ , ίσως και παραπάνω , τα κινητά τηλέφωνα της τετραετίας του πρώην Δήμου Επανομής .
Για να είμαι ειλικρινής αρχικά εξεπλάγην απ’ το σημείωμα και το περιεχόμενο του , αλλά πολύ σύντομα , άρχισαν να έρχονται στο μυαλό μου διάφορα δημοσιεύματα του ακτιβιστή αλλά και γεγονότα του δημοτικού συμβουλίου στα οποία ήμουν παρών και άρχισα να κάνω διάφορους συνειρμούς .
Τώρα πια είμαι πεπεισμένος πως ο κ. Οικονομίδης θα ψηφίζει κάθε πρόταση – θέμα που φέρνει προς ψήφιση η δημοτική αρχή . Οι λόγοι ; προφανείς . Ο κ. Οικονομίδης είναι πανέξυπνος και μόνο όταν δέσει τον Γάιδαρο του ίσως αντιδράσει . Λέω ίσως .
Βέβαια , ελλοχεύει ο κίνδυνος , μια κι έγινε η αρχή , κάθε τόσο να έρχεται κι από ένα ταχυδρομικό περιστέρι με μηνύματα στο σπίτι μου και το θέμα να παίρνει δημοσιότητα , που δεν υπήρχε η δυνατότης στο παρελθόν , για τον πρώην Δήμο Επανομής και της διοίκησης Οικονομίδη.

Αναρτήθηκε από ivan on 11.9.11

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου