Μου είναι λιγάκι δύσκολο να έρθω Μηχανιώνα, διότι μέσον μεταφοράς μου είναι  τα δυο μου πόδια αλλά αν υπάρχει θέληση νομίζω κάτι θα καταφέρουμε. Να γνωρίζετε ότι αν λέω κάτι το εννοώ.Δεν γνωρίζω αν η παράταξή σας συμφωνεί, αλλά δεν υπάρχουν καθόλου χρονικά περιθώρια. Είμαστε πενήντα χρόνια πίσω. Υπάρχουν τρόποι να γίνουν πολλά πράγματα με λίγα χρήματα αλλά θέλει πολύ δουλειά και πλήρη συνεργασία από ΟΛΟΥΣ! Και όταν έγραφα ότι ζητάω να έρθει κάποιος μαζί μου να μετρήσουμε τα κράσπεδα στο πάρκο  το εννοούσα γιατί  ένα πάρκο ΔΕΝ κοστίζει 200.000 ευρώ! Έχουμε άλλες ανάγκες και πρέπει να τις φροντίσουμε γιατί θα βουλιάξουμε.Τα πάρκα θα τα κάνουμε με άλλο τρόπο περισσότερα, καλύτερα και φθινότερα! Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι δεν αφήνει περιθώρια για μίζες αυτός ο τρόπος. Δεν γνωρίζω αν αυτό είναι εμπόδιο.
Πιστεύω ότι μπορούν να γίνουν πολλά -παράδειγμα η Ανάβρα Μαγνησίας! Κάποιες από τις ιδέες μου θα τις βρείτε ήδη στο blog μου. Όσο μου επιτρέπει ο χρόνος μου, θα τις συμπληρώνω.
Ελπίζω να μην έχετε αντίρηση να δημοσιέυσω των διάλογό μας  στο ιστότοπό μου και αυτό γιατί  πιστεύω ότι όλοι δικαιούμαστε να γνωρίζουμε για να μπορούμε να συνεισφέρουμε.
Φιλικά ,Ελένη.