THERMAIKOS - GREECE / ΘΕΡΜΑΪΚΟΣ, ΕΝΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΓΗΣ....

Θερμαϊκός κόλπος

Thessaloniki Salonica saloniki Θεσσαλονίκη meteo - ο καιρός εικόνες - pictures

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Με την ελπίδα να αποδώσει η κουβέντα....σειρά ανάγνωσης 1

Παράλληλα στο σχόλιο που έγεινε στην ανάρτηση "Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ" http://elenimattheou.blogspot.com/2010/11/blog-post_3997.html(με ετικέτα ΕΚΛΟΓΕΣ) είχα και ενημέρωση στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο και είναι η παρακάτω. Η απάντησή μου στο σχόλιο της ανάρτησης στο http://elenimattheou.blogspot.com/2010/11/blog-post_14.html . Οι χρονικά επόμενες αναρτήσεις δείχνουν την εξέλιξη της κουβέντας - γιατί όπως είπαμε αν έχουμε μυστικά δεν θα πάμε μπροστά σ' αυτόν τον τόπο

Κα Ματθαίου 
Είμαι στην διάθεσή σας να σας ενημερώσω τι πραγματικά συμβαίνει στον Δήμο Μηχανιώνας και να σας ξεναγήσω για να δείτε από κοντά την πραγματική της εικόνα και όχι αυτά που κάποιοι θέλουν να παρουσιάσουν.
Δεν θέλω να σας προσβάλω αλλά ενδεχομένως δεν γνωρίζετε κάποια πράγματα και οι επιλογές σας να στηρίξετε κάποιους ανθρώπους να μην είναι σωστή. Εγώ προσωπικά αλλά και ο κος Αλεξανδρής ευχαρίστως θα δεχόμασταν να συνομιλήσουμε μαζί σας αν παρακολουθούσαμε το blog σας ή το facebook. Ο κος Καλαμίδας είναι ο νεώτερος των υποψηφίων με μεράκι και όρεξη, αλλά είναι η πρώτη φορά που ασχολείται με τα δημοτικά δρώμενα και ενδεχομένως να μην γνώριζε
Αν θέλετε μπορείτε να επικοινωνήσετε στο προσωπικό μου τηλέφωνο στο **********
ΥΣ. έκανα ένα σχόλιο στο blog σας, μπορείτε να το δείτε για να πάρετε μια γεύση
Stefanidis Kyriakos
General Practitioner
H.C. Michaniona
GREECE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου