THERMAIKOS - GREECE / ΘΕΡΜΑΪΚΟΣ, ΕΝΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΓΗΣ....

Θερμαϊκός κόλπος

Thessaloniki Salonica saloniki Θεσσαλονίκη meteo - ο καιρός εικόνες - pictures

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Σχετικά με τις ερωτήσεις μου προς τους δύο υποψηφίους

Στην προσπάθειά μου να επιλέξω το καλύτερο δυνατό για τον τόπο μου στον δεύτερο γύρο των εκλογών, έθεσα δημόσια κάποια ερωτήματα προς τους δύο υποψηφίους τα οποία θεωρώ καίρια - τόσο από το blog μου, όσο και από το facebook του συνδυασμού "Θερμαϊκός για όλους".
 Απάντηση πήρα μόνο από τον κύριο Μαυρομάτη, ο οποίος και τηλεφωνικός επικοινώνησε μαζί μου και απάντηση μέσω e-mail μου έστειλε.Την απάντηση την έχετε δει ήδη στην προηγούμενη ανάρτησή μου, όσοι παρακολουθείτε τα "περί Θερμαϊκού".
Ο κύριος Αλεξανδρής δυστυχώς δεν μπήκε στον κόπο να απαντήσει ούτε ο ίδιος ούτε κάποιος εκπρόσωπός του . Πρέπει να εξαιρέσω βέβαια τον κύριο Κωνσταντίνο Καλαμίδα ο οποίος έκανε μια φιλότιμη προσπάθεια, μόλις βρήκε όμως τα σκούρα τα παράτησε.
Παρακάτω απόσπασμα από την σελίδα "Θερμαϊκός για όλους" την οποία μπορείτε να επισκεφτείτε για να διαπιστώσετε και μόνοι σας του λόγου το αληθές.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου